ZAHRADA - POSKYTOVATEL SOCIÁLNÍCH SLUŽEB / PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE STŘEDOČESKÉHO KRAJE / HELENY MALÍŘOVÉ 1802, KLADNO
< Listopad >
p ú s č p s n
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    
FOTOGALERIE

Jak vyřizovat stížnosti

Jak si mohu stěžovat, když se mi něco nelíbí

Stěžovat si mohu osobně u:
-    paní ředitelky Evy Bartošové,
-    zástupkyně ředitelky Jitky Suché,
-    vrchní sestry Renaty Bryndové
-    vedoucí vychovatelky Hedviky Vostatkové
-    a u všech ostatních pracovníků zařízení
-    stěžovat si také mohu na Klubu nebo s pomocí samosprávy na poradě zaměstnanců zařízení.

Pokud si nevím rady, mohu si pozvat blízkého člověka (rodiče, bratra, sestru, jiné příbuzné, kamaráda, kamarádku, partnera nebo partnerku).

Stěžovat si také mohu písemně nebo telefonicky:
-    Dopis mohu vhodit do schránky v prvním patře Domova nebo:
Dopis pošlu na adresu zařízení: Zahrada, poskytovatel sociálních služeb, H.Malířové 1802, Kladno 1, 272 01;
telefon: 312 249 339, 312 246 283
-    nebo Krajskému úřadu: Krajský úřad Středočeského kraje, odbor sociálních věcí, Zborovská 11, Praha 5, 150 21;
telefon:  252 280 286
-    nebo Ministerstvu práce a sociálních věcí: Ministerstvo práce a sociálních věcí, Na poříčním právu 1/376, Praha, 120 00;
telefon: 221 192 111
-    nebo veřejnému ochránci práv: Kancelář veřejného ochránce práv, Údolní 39, Brno, 602 00;
telefon: 542 542 888
-    nebo MDAC: Centrum advokacie duševně postižených, Bratislavská 3, Brno, 602 00;
telefon: 545 210 446
-    nebo helsinskému výboru: Český helsinský výbor, Jelení 5, 118 00, Praha 1;
telefon: 257 003 500

V dopise se nemusím podepisovat, když nechci.
Do telefonu nemusím říkat své jméno.

Stěžovat si mohu na:
-    ubytování
-    stravování
-    spolubydlící
-    nedostatek soukromí
-    pracovníka zařízení


Stížnost se zapíše do Knihy stížností.

Stížností se zabývá ředitelka zařízení.

Stížnost se musí vyřídit do 1 měsíce.

Odpověď musí být písemná.